Jag stör mig på så otroligt mycket på allt jävla skit.

Jo det jag stör mig så otroligt mycket på det är Justin Bieber fan. Min facebook är totalt bombad med Justin Bieber bilder. Det är inte det att jag har något emot honom, det är bara det att allt på facebook är samma sak. "Like for Justin Bieber or comment for typ One direction." 
        Det är bara såna bilder och sen nu när Justin och Selena har gjort slut så är det en massa om det. Jag tyckte att liksom typ första dagen som de hade gjort slut så var det liksom okej alla sörjer. Men sen tycker jag gränsen går när samma bild kommer igen efter en vecka. Och sen hur moget är det att skriva att man hatar Selena bara för att hon gjorde slut med Justin? Jag förstår inte menningen... 
 
Men som sagt tagga ner lite med Justin Bieber bilderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0