Hej nej jag är inte normal....

Idag var jag hemma ifrån skolan. Det är inte roligt så det är inget jag rekommenderar till er alla som läser. Jag undrar hurmpnga som egentligen läser. Jag kan ju se på statistiken att jag har några som läser men ingen kommenterar... :'( Är ni fega små kycklingar ellor???? 
Oj nej nu är jag sånt otroligt damp humör.... Rastlös? Nej, absolut inte.
Men min kära syster är i stockholm så jag snodde hennes dator.... OJdå!! Så jag tog lite ego pics med hennes wecamera. hehe.... Vissa bilder är mindre snygga än andra. Men vad är det jag säger?! Bilderna är galna. Fast det där lät ju ännu sämre. Äsch bestäm själv vad du tycker de är. 
Här kommer de.... 


Tror det får räcka nu.... Vill ju inte att ni ska få mardrömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0