Jag försvann spårlöst...

Jag har haft många tankar i huvdet senaste tiden så jag har inte knnat tänka klart. Men nu är alla tankar borta. 
Har inte velat blogga när jag hade de tankarna för då hade allt bara blivit fel, för jag hade bara skrevit om det och.... Nej inte bra.... 
Men kort fattat om vad jag har gjort denna veckan. Lite snabbt och enkelt. Vanlig skola måndag, tisdag och onsdag I torsdags (igår) så åkte jag på läger med min klass. Tog inga bilder så, tyvär ni får inte se hur kul det var. Kom hem typ vid elva idag . Trött, frusen och otroligt glad var jag. Jag bara gillar min nya klass så himla mycket. 
Igår blev det mycket skrik, mycket skratt och mycket prat. På kvällen så skrämde alla ettor varandra genom att banka på fönster och gömma sig bakom buskar. Tror inte jag varit så rädd på länge. HAHAhaha
 Glömde en sak WESTSIDE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0