Till Josefin Eklund

Tänk att vi har varit bästa vänner så länge helt sjukt vad tiden har gått snabbt. Du är som en extra syster, så himla glad över att ha dig som vän. Vad skulle jag gjort utan dig? Vem skulle jag göra alla galna saker som jag får för mig att göra? Jo du för att du är lika galen som jag, till och med lite galnare. Så otroligt många minnen och så otroligt många fina bilder som gör att man vill resa tillbaka i tiden och göra allt det en gång till. 
Det som jag minns mest var alla björket kvällar i sjuan vi missade inte en enda gång. Även om det bara var vi två som gick dit så hade vi det alltid super kul. Och vara med på alla bilder (standard)
Så ett stort grattis till dig min vina underbara vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0