Nej nu stör jag mig äcklgt mycket... Till alla mina "facebook vänner"

Som ni ser på rubriken så stör jag mig på någonting. Och det jkag stör mig på är två saker, båda sakerna gäller facebook och mina så kallade facebook vänner.
 
1. Jag stör mig på att killar skriver en massa texter om hur man ska respektera tjejer. Och visst det är ju klart att vi vill bli respekterade. Frösta gången jag läste denna texten som det känns som alla har skrivit på facebook, så tyckte jag att den var på något sett gullig. Men sen efter typ en vecka, så hade exakt alla skrivit eller kopierat den av någon annan. Himla störigt...
 
2. Jag stör mig på att jag läser näst in till varje dag. Att man anklagar någon för att ha fejkat en facebook. Visst jag har också anklagat någon för det, men det skrev jag inte öppet så alla kunde se det. Jag skrev det istället till en kompis som också var vän med denna personen. Har du som nu anklagat någon person för ha en fejkad facebook. Har du någon gång tänk på att den kanske inte är fejk? Och om du nu anklagar någon person för att ha en fejk facebook. Vad är då dina argumment för att den skulle vara fejk?
     Du kan inte anklaga någon för att dens facebook är fejk om du inte har några argumment.
 
Det jag försöker komma fram till detta inlägget är, varför skriva sånt på facebook är det för att nu vill ha uppmärksamhet eller? Tänk efter varför ni nu skriver så mycket på facebook. Är det för att ni vill ha uppmärksamhet eller är det för att det ni skriver är jätte viktgit?

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack så mycket :)

2013-02-20 @ 15:37:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0