Jag stör mig på för många saker.

Jag själv känner mig som en sån person som stör sig på väldigt mycket. Så här kommer lite som jag stör mig på.
 
1. Jag stör mig på människor som tror att de vet allt.
 
2. Jag stör mig på när man skriver exakt vad man gör på facebook.
 
3. Jag stör mig på såna som inte vågar fråga saker som de undrar, istället vill de leka tex sanning och konka bara för att de ska våga fråga sin frågor. Det är bara att fråga på, om man har något man vill fråga. Då ska man fråga.
 
4. Jag stör mig på att jag är så fruktansvärt feg.
 
5. Jag stör mig på när små tjejer som går i trean sminkar sig och har plockat sina ögonbryn så de knappt har några. Jag känner liksom hallå de går i trean, tillåt inte dem sminka sig så mycket.
 
6. Jag stör mig på att jag stör mig på så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0