14 dagar

Idag är det typ 14 dagar kvar sen så är jag på semester och oh vad skönt det ska bli. Komma iväg och bara ha så riktigt jävla bra...! 
Men idag gick dagen så himla snabbt! Skulle egentligen hålla ett föredrag för min klass idag, men min lärare glömde att jag skulle göra det. Och då kände jag liksom inte för att påminna henne. Äsch det kommer säkert fler tillfällen sen kan jag ju låtsas som att jag hade glömt mitt USB hemma...! Sen så efter skolan så tog jag som vanligt bussen till sporthallen och tränade pojkarna. Och jag vet inte varför men varje fredag så får jag samma känsla och det är jag vill bara lägga mig ner på golvet och dö... haha
Well det var min dag det och imorgon ser jag fram emot en heldag i sporthallen och sen kalas på kvällen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0