Idag var en sån dag som var helt okej - ny bakade kanelbullar

Dagen började faktist väldigt bra vakmade av att solen lös in på rummet sen hörde jag fåglarna kvittra utanför migg rum.. Oj det där lät som en jävligt bra början på en sage... Nej men solen lös faktiskt in på rummet. 
Sen när jag skulle hoppa på tåget så tog jag första bästa platsen och den personen som satt framför mig luktade så sjukt gott. 
Sen rullade dagen på som vanligt en helt vanlig onsdag tre lektioner - slappt. Sen träna mina små pojkar - idag var det slappt. Sen fys på kvällen och när jag kom hem så hade pappa bakat kanelbullar. 
Så det var väl mycket smått och gott ifrån min dag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0