Idag var jag så jävla stolt.

Idag  var jag i Ystad med mina pojkar spelade sammandrag. 1 vinst, 1 förlust och 1 oavgjord. Den matchen som vi vann den var så jävla härlig att vinna för jag gillar verkligen inte den tränaren. Han går runder och tror att han är så himla mycket bättre än andra bara för att han är elitserie domare. Sen så är jag så himla stolt över mina pojkar för att även om vi låg under med fem bollar så fortdatte de kämpa och kämpade enda in i det sista. Så himla kul att se hur mycket alla har utvecklats. I början var det 2-3 stycken som vågade göra mål och vågade satsa mot försvararna men idag gjorde alla det. 
Oh jag blir så himla glad och stolt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0