Sju olika dagar.

Jag gillar verkligen inte denna veckan... Varför? Jo för att den är allmänt seg och då känner jag mig också allmänt seg. Dagarna går jätte snabbt känns bara som jag ligger i sängen hela tiden. Visst det är skönt att ligga i sängen, men hallå jag kommer inte ihåg vad jag har gjort idag?! Vad har jag gjort idag egentligen ? Jag vet att jag råkade somna på svenskan och att min telefon låg på bänken. Så jag blev snapchatrapad, hmm ska jag avslöja vem det var som skickade? Ja det gör jag det var Johanna som skickade. Bara så att alla vet. 
Nä men usch vad tråkigt detta blev nu. Nu ska lägga mig i min säng och drömma om att snön som kom idag försvinner och att jag kan springa barfota på gräsmattan och att jag kan bara känna evig lycka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0